Ik ben zeer tevreden Ik ben met mijn vader meegegaan en het was de eerste keer voor hem bij een salon om een pedicure te doen. Hij werd met open armen ontvangen personeel was erg vriendelijk hij kreeg wat te drinken aangeboden. Pedicure was zeer goed
Treatment by Milena Ngo•Chiropody
Fana•10 months ago
Verified review
Very good
Treatment by Milena Ngo•Pedicure
Vicky•10 months ago
Verified review
Hele fijne salon, werken erg snel. Mijn pedicure startte wel iets later dan geboekt, maar de eindtijd was bijna hetzelfde als gepland. Hele snelle en goede service, blij met het eindresultaat!
Treatment by Milena Ngo•Pedicure
Anouk•10 months ago
Verified review
Helemaal top
Treatment by Milena Ngo•Pedicure
Naomie•10 months ago
Verified review
Hele lieve vrouw ze weet waar ze het over heeft, nagels goed en mooi gedaan en salon is ook netjes.
Ze heeft er een klant bij