Ik ben diep teleurgesteld. Dit was de allerslechtste medische pedicure die ik ooit heb gehad. In mijn ogen mogen zij zich absoluut geen medische pedicure noemen, want de behandeling was allesbehalve medisch. Het was totaal niet secuur of verzorgend uitgevoerd.
Ik ben normaal gesproken snel tevreden, maar dit was echt een ander niveau van teleurstelling. De behandeling zou 45 tot 50 minuten duren, maar ik stond na slechts 30 minuten alweer buiten.
SUPER SLECHT!
Treatment by Milena Ngo•Chiropody
La•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn nagels zien er weer top uit en de volgende afspraak staat al gepland
Treatment by Milena Ngo•Pedicure
Isabella•11 months ago
Verified review
Alles prima
Treatment by Milena Ngo•Chiropody
Giada•11 months ago
Verified review
Mooie salon en lieve dames die je helpen! Prijs was uiteindelijk anders dan ik had geboekt maar dit werd uitgelegd en begreep ik later ook :)