De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
58 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben diep teleurgesteld. Dit was de allerslechtste medische pedicure die ik ooit heb gehad. In mijn ogen mogen zij zich absoluut geen medische pedicure noemen, want de behandeling was allesbehalve medisch. Het was totaal niet secuur of verzorgend uitgevoerd. Ik ben normaal gesproken snel tevreden, maar dit was echt een ander niveau van teleurstelling. De behandeling zou 45 tot 50 minuten duren, maar ik stond na slechts 30 minuten alweer buiten. SUPER SLECHT!
Toon reactie salon...
Mijn nagels zien er weer top uit en de volgende afspraak staat al gepland
Alles prima
Mooie salon en lieve dames die je helpen! Prijs was uiteindelijk anders dan ik had geboekt maar dit werd uitgelegd en begreep ik later ook :)
Top top top ik ben super tevreden
4
1
4
5
6
10
6