Ik ben diep teleurgesteld. Dit was de allerslechtste medische pedicure die ik ooit heb gehad. In mijn ogen mogen zij zich absoluut geen medische pedicure noemen, want de behandeling was allesbehalve medisch. Het was totaal niet secuur of verzorgend uitgevoerd.
Ik ben normaal gesproken snel tevreden, maar dit was echt een ander niveau van teleurstelling. De behandeling zou 45 tot 50 minuten duren, maar ik stond na slechts 30 minuten alweer buiten.
SUPER SLECHT!
Behandeling door Milena Ngo•Medische pedicure
La•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn nagels zien er weer top uit en de volgende afspraak staat al gepland
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
Isabella•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles prima
Behandeling door Milena Ngo•Medische pedicure
Giada•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie salon en lieve dames die je helpen! Prijs was uiteindelijk anders dan ik had geboekt maar dit werd uitgelegd en begreep ik later ook :)