stuff is very lovely and professional, definitely recommended!
Behandeling door Milena Ngo•Gelnagels
Adriana•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste keer in deze salon, ik vond dat de salon er netjes uit zag.
De dame die mij hielp was erg vriendelijk en luisterde goed naar mijn wensen.
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
R.•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke pedicure gehad en Milena wist duidelijk goed wat ze deed.
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
Jaike•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Te druk, ze waren overboekt en haastten de behandeling daardoor
Behandeling door Milena Ngo•Medische pedicure
Renata•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Helaas ging mijn afspraak hier niet helemaal zoals verwacht. Omdat haar dochter op vakantie was, moest de (wel heel lieve) medewerker vier mensen in haar eentje helpen. Daardoor duurde mijn spa pedicure van een uur stukken korter en was er geen voetmassage. De kleur op mijn nagels valt een stuk lichter uit, dus ik weet niet zeker of ze de juiste genomen heeft. Alle respect voor de hardwerkende dame, maar de door de slechte planning toch niet helemaal tevreden.