Ik ben zeer tevreden Ik ben met mijn vader meegegaan en het was de eerste keer voor hem bij een salon om een pedicure te doen. Hij werd met open armen ontvangen personeel was erg vriendelijk hij kreeg wat te drinken aangeboden. Pedicure was zeer goed
Behandeling door Milena Ngo•Medische pedicure
Fana•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Very good
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
Vicky•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, werken erg snel. Mijn pedicure startte wel iets later dan geboekt, maar de eindtijd was bijna hetzelfde als gepland. Hele snelle en goede service, blij met het eindresultaat!
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
Anouk•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal top
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
Naomie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw ze weet waar ze het over heeft, nagels goed en mooi gedaan en salon is ook netjes.
Ze heeft er een klant bij