De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
58 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben zeer tevreden Ik ben met mijn vader meegegaan en het was de eerste keer voor hem bij een salon om een pedicure te doen. Hij werd met open armen ontvangen personeel was erg vriendelijk hij kreeg wat te drinken aangeboden. Pedicure was zeer goed
Very good
Hele fijne salon, werken erg snel. Mijn pedicure startte wel iets later dan geboekt, maar de eindtijd was bijna hetzelfde als gepland. Hele snelle en goede service, blij met het eindresultaat!
Helemaal top
Hele lieve vrouw ze weet waar ze het over heeft, nagels goed en mooi gedaan en salon is ook netjes. Ze heeft er een klant bij
3
1
3
4
5
10
5