Superchille kapper, veel gelachen en top resultaat. Voelde me meteen op m’n gemak. Kom zeker terug!
Styled by Parham•Men's Haircut
Coen•about 1 year ago
Verified review
Ik ben super tevreden! De kapper heeft echt tijd voor mij genomen en alles tot in detail gedaan. Je voelt je hier meteen op je gemak de sfeer is heel prettig en professioneel. Ik raad deze plek zeker aan als je op zoek bent naar kwaliteit en aandacht. Echt top
Styled by Parham•Men's Haircut
Maurice•about 1 year ago
Verified review
Ik word altijd goed geknipt en geharst door Parham. Heel vriendelijk, professioneel en meedenkend.
Treatment by Parham•
Men's HaircutShow all…
Sebastiaan•about 1 year ago
Verified review
Rampzalige ervaring! Totaal verprutst werk door de kapper die er 5' over deed om mijn haar te knippen en die absoluut geen rekening hield met wat ik hem van tevoren had gevraagd!
Absoluut geen kapsalon!
Het is ook nog eens een afzetterij! Ik heb €30 betaald voor een rampzalig resultaat.
Styled by Parham•Men's Haircut
Simon•about 1 year ago
Verified review
Like always very happy with my haircut. Someta also gave me some really good recommendations for my curls. :-)