Superchille kapper, veel gelachen en top resultaat. Voelde me meteen op m’n gemak. Kom zeker terug!
Styling door Parham•Mannen knippen
Coen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden! De kapper heeft echt tijd voor mij genomen en alles tot in detail gedaan. Je voelt je hier meteen op je gemak de sfeer is heel prettig en professioneel. Ik raad deze plek zeker aan als je op zoek bent naar kwaliteit en aandacht. Echt top
Styling door Parham•Mannen knippen
Maurice•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd goed geknipt en geharst door Parham. Heel vriendelijk, professioneel en meedenkend.
Behandeling door Parham•
Mannen knippenToon alles…
Sebastiaan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Rampzalige ervaring! Totaal verprutst werk door de kapper die er 5' over deed om mijn haar te knippen en die absoluut geen rekening hield met wat ik hem van tevoren had gevraagd!
Absoluut geen kapsalon!
Het is ook nog eens een afzetterij! Ik heb €30 betaald voor een rampzalig resultaat.
Styling door Parham•Mannen knippen
Simon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Like always very happy with my haircut. Someta also gave me some really good recommendations for my curls. :-)