Ik ging voor de Ontspanningsmassage en het was fantastisch. Meteen bij binnenkomst straalt Inge rust en vriendelijkheid uit en dit zet door in haar praktijk. Mooie rustgevende ruimte waar je geen last hebt van geluiden van buitenaf. Vooraf stelt Inge je op gemak en stelt nog een aantal vragen om de behandeling zo goed mogelijk aan je wensen te voldoen. Met mooie muziek werd de behandeling gedaan. Dit wordt mijn maandelijkse afspraak. Erg aan te raden.
Treatment by Inge•Relaxing Massage
Charlotte•over 4 years ago
Verified review
Heerlijk weer!
Treatment by Inge•Classic Facials
Sandra•over 4 years ago
Verified review
Het was een heerlijke masage en rustgevend, Inge is heel goed in haar vak.
Treatment by Inge•Relaxing Massage
Carla•over 4 years ago
Verified review
Zoals altijd weer super fijn! De sfeer is goed en Inge luistert goed naar je. Mijn huid ziet er altijd super goed uit na de behandeling, blij dat ik Inge gevonden heb!