Ik ging voor de Ontspanningsmassage en het was fantastisch. Meteen bij binnenkomst straalt Inge rust en vriendelijkheid uit en dit zet door in haar praktijk. Mooie rustgevende ruimte waar je geen last hebt van geluiden van buitenaf. Vooraf stelt Inge je op gemak en stelt nog een aantal vragen om de behandeling zo goed mogelijk aan je wensen te voldoen. Met mooie muziek werd de behandeling gedaan. Dit wordt mijn maandelijkse afspraak. Erg aan te raden.
Behandeling door Inge•Ontspanningsmassage
Charlotte•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk weer!
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sandra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke masage en rustgevend, Inge is heel goed in haar vak.
Behandeling door Inge•Ontspanningsmassage
Carla•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer super fijn! De sfeer is goed en Inge luistert goed naar je. Mijn huid ziet er altijd super goed uit na de behandeling, blij dat ik Inge gevonden heb!
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen