Fijn om zo goed g er helpen te worden! Tot over 7 weken...
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Lena•about 3 years ago
Verified review
Heel blij met mijn haar en Walaa nam alle moeite voor me om er een kunstwerk van te maken. Heel blij mee en ik kom zeker terug!! Go Walaa
Styled by Walaa•
Ladies' HaircutsShow all…
Jasmin•about 3 years ago
Verified review
Henrike heeft mijn haar zo mooi gekleurd! Het is zo natuurlijk en tegelijkertijd fris. Heel goed gelukt. Ik vind het ook altijd heel leuk om met Henrike te praten en dat is ook fijn als je zolang in de folies moet zitten!
Hair colouringShow all…
Pien•about 3 years ago
Verified review
Ontzettend goed geknipt 😇
Styled by Ihab•Men's Haircut
Willem•about 3 years ago
Verified review
Walaa was heel vriendelijk en heeft mijn haar heel goed geknipt. Ze luisterde naar wat ik wilde, maar had ook goede adviezen. Het voelde niet gehaast en ze had oog voor details.