Zij was geweldig persoon zij heeft mijn haar gekleurde precies wat wou...en was het snel niet traag...en met mooie resultaten....ik adviseer iedereen bij haar zijn
Styled by Walaa•
Blow DryShow all…
shirin•about 3 years ago
Verified review
Te kort genipt
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Birgit•about 3 years ago
Verified review
Zeer tevreden!
Styled by Ihab•Men's Haircut
Jaap•about 3 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden over de haarcoupe. De kapster was vriendelijk en luisterde goed.
Wat mij verbaasde was dat ik moest wachten voor het knippen. Ik kom van wat verder weg, dus ik kan niet op tijd komen. Dan kom ik liever te vroeg dan te laat. Desondanks moest ik nog 10 minuten wachten, ondanks dat ik de enige klant was.
Ik kreeg overigens wel een kopje koffie aangeboden bij binnenkomst.
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Rita•about 3 years ago
Verified review
Top geknipt weer Henrike. Erg blij mee! Gezellig ook weer bijgekletst 😁 tot de volgende keer