Zij was geweldig persoon zij heeft mijn haar gekleurde precies wat wou...en was het snel niet traag...en met mooie resultaten....ik adviseer iedereen bij haar zijn
Styling door Walaa•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
shirin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Te kort genipt
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Birgit•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden!
Styling door Ihab•Mannen knippen
Jaap•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden over de haarcoupe. De kapster was vriendelijk en luisterde goed.
Wat mij verbaasde was dat ik moest wachten voor het knippen. Ik kom van wat verder weg, dus ik kan niet op tijd komen. Dan kom ik liever te vroeg dan te laat. Desondanks moest ik nog 10 minuten wachten, ondanks dat ik de enige klant was.
Ik kreeg overigens wel een kopje koffie aangeboden bij binnenkomst.
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Rita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top geknipt weer Henrike. Erg blij mee! Gezellig ook weer bijgekletst 😁 tot de volgende keer