Fijn om zo goed g er helpen te worden! Tot over 7 weken...
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Lena•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn haar en Walaa nam alle moeite voor me om er een kunstwerk van te maken. Heel blij mee en ik kom zeker terug!! Go Walaa
Styling door Walaa•
HighlightsToon alles…
Jasmin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Henrike heeft mijn haar zo mooi gekleurd! Het is zo natuurlijk en tegelijkertijd fris. Heel goed gelukt. Ik vind het ook altijd heel leuk om met Henrike te praten en dat is ook fijn als je zolang in de folies moet zitten!
Kleuren - volledigToon alles…
Pien•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend goed geknipt 😇
Styling door Ihab•Mannen knippen
Willem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Walaa was heel vriendelijk en heeft mijn haar heel goed geknipt. Ze luisterde naar wat ik wilde, maar had ook goede adviezen. Het voelde niet gehaast en ze had oog voor details.