Jeanetta dacht mee en ben uiters tevreden met eindresultaat. Was leuke hond van andere klant aanwezig op einde. Ook fijn dat je vooraf online betaalt,dan hoef je er niet meer aan te denken.
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
De beide dames zijn vriendelijk op een goede manier meelevend
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Anja•over 3 years ago
Verified review
Jeannetta was weer stipt, snel en heeft mij goed geknipt; ‘n tien!
Styled by Salon•Men's Haircut
Jan•over 3 years ago
Verified review
Ontzettend fijn geholpen. Jeanetta is erg kundig en ik ben ontzettend tevreden met mijn kapsel.