Fijne kapsalon, word altijd netjes en goed geholpen. Ben nog steeds blij dat ik deze kapster heb gevonden.
Ladies' Haircuts
Crista•over 3 years ago
Verified review
Ik kom al enkele jaren hier terwijl ik buiten Amersfoort woon. Na jaren zoeken naar een kapster waar ik mij prettig bij voel, ga ik hier altijd happy de deur uit. Naast knippen en stijlen, neem ik ook highlights met toner ca 2x per jaar. Ze zijn professioneel en gastvrij. Door personeelstekort die iedereen ervaart in de branche, moet je eerder boeken dan voorheen. Maar dat maakt de ervaring niet minder fijn.
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Rineke•over 3 years ago
Verified review
het was gezellig
Styled by Salon•Men's Haircut
jan•over 3 years ago
Verified review
Ik kan niet anders dan alle sterren toekennen. Bij Jeanabelle weten ze precies hoe ze je je gewenste kapsel moeten knippen. En dan ook nog op een relaxte en vakkundige manier.