Als altijd weer heel blij met Henrike die goed weet wat ik wil met mijn haar.
Ladies' Haircuts
Annemiek•over 3 years ago
Verified review
Uitstekende salon. De reden waarom ik altijd terugkom is dat Henrike precies weet wat mijn wensen zijn. Ze snijdt mijn haren altijd méér dan uitstekend. Henrike is altijd belangstellend, attent, geruststellend, aardig, hartelijk en zéér vriendelijk. Aanrader deze salon!
Men's Haircut
Evert de Graaf•over 3 years ago
Verified review
Zeer vriendelijk
Ladies' Haircuts
Carla•over 3 years ago
Verified review
Goed kontakt. Echt luisteren naar wat je voor ogen hebt met je kapsel. Meedenken. Goede tips.