Als altijd weer heel blij met Henrike die goed weet wat ik wil met mijn haar.
Vrouwen knippen
Annemiek•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende salon. De reden waarom ik altijd terugkom is dat Henrike precies weet wat mijn wensen zijn. Ze snijdt mijn haren altijd méér dan uitstekend. Henrike is altijd belangstellend, attent, geruststellend, aardig, hartelijk en zéér vriendelijk. Aanrader deze salon!
Mannen knippen
Evert de Graaf•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk
Vrouwen knippen
Carla•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed kontakt. Echt luisteren naar wat je voor ogen hebt met je kapsel. Meedenken. Goede tips.