Bij Jeanabelle krijg je aandacht/kwaliteit en vriendelijkheid voor 1 prijs! Aanrader!
Styling door Salon•Mannen knippen
Peter•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij de laatste vraag zou ik alle vijf invullen; Jeanette is vriendelijk, oplettend, deskundig, zorgvuldig, attent, echt een superfijne kapper!
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Mariël•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden
Styling door Salon•
HighlightsToon alles…
Mieke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeanetta en Henrike denken heel goed mee om de beste kleurbehandeling te kiezen. Highlights en lowlights met veel aandacht aangebracht. Idem voor toner. Goed geknipt en gestyled. Kortom, topsalon!