Bij Jeanabelle krijg je aandacht/kwaliteit en vriendelijkheid voor 1 prijs! Aanrader!
Styled by Salon•Men's Haircut
Peter•over 3 years ago
Verified review
Bij de laatste vraag zou ik alle vijf invullen; Jeanette is vriendelijk, oplettend, deskundig, zorgvuldig, attent, echt een superfijne kapper!
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Mariël•over 3 years ago
Verified review
Erg tevreden
Styled by Salon•
Ladies' HaircutsShow all…
Mieke•over 3 years ago
Verified review
Jeanetta en Henrike denken heel goed mee om de beste kleurbehandeling te kiezen. Highlights en lowlights met veel aandacht aangebracht. Idem voor toner. Goed geknipt en gestyled. Kortom, topsalon!