Jeanetta dacht mee en ben uiters tevreden met eindresultaat. Was leuke hond van andere klant aanwezig op einde. Ook fijn dat je vooraf online betaalt,dan hoef je er niet meer aan te denken.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De beide dames zijn vriendelijk op een goede manier meelevend
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anja•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeannetta was weer stipt, snel en heeft mij goed geknipt; ‘n tien!
Styling door Salon•Mannen knippen
Jan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijn geholpen. Jeanetta is erg kundig en ik ben ontzettend tevreden met mijn kapsel.