By far de beste kapper en beste salon! En ook een hele prettige salon, goede sfeer, vriendelijk en behulpzaam en er wordt goed voor je gezorgd.
Styled by Salon•Ladies' T-Section Highlights
Joanne•over 3 years ago
Verified review
Fijne club mensen bij elkaar. Echt aandacht voor de klant :-)
Ladies' HaircutsShow all…
Pien•over 3 years ago
Verified review
Top zoals gewoonlijk!
Styled by Salon•Men's Haircut
Mark•over 3 years ago
Verified review
Gewoon goed!
Vakkundig en vriendelijk!
Goede prijs.
Geen minpunten.
Ladies' Haircuts
Patricia•over 3 years ago
Verified review
Kom al jaren bij Jeanabelle, altijd super tevreden.
Ook nu weer helemaal blij met mn coupe.
Ik wens voor Jeanetta en Henrike een geweldig 2023 met oa nieuwe collegas en normale energieprijzen zodat we nog heel lang kunnen genieten van hun diensten.