By far de beste kapper en beste salon! En ook een hele prettige salon, goede sfeer, vriendelijk en behulpzaam en er wordt goed voor je gezorgd.
Styling door Salon•Highlights - T-section
Joanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne club mensen bij elkaar. Echt aandacht voor de klant :-)
HighlightsToon alles…
Pien•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals gewoonlijk!
Styling door Salon•Mannen knippen
Mark•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed!
Vakkundig en vriendelijk!
Goede prijs.
Geen minpunten.
Vrouwen knippen
Patricia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Jeanabelle, altijd super tevreden.
Ook nu weer helemaal blij met mn coupe.
Ik wens voor Jeanetta en Henrike een geweldig 2023 met oa nieuwe collegas en normale energieprijzen zodat we nog heel lang kunnen genieten van hun diensten.