Fijne salon goed geknipt maar ook persoonlijke aandacht echt ook geïnteresseerd in de persoon
Mannen knippenToon alles…
gonnie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Gerdy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en ga altijd tevreden de deur uit.
Jeanette is altijd belangstellend en oprecht.
Styling door Salon•Kleuren - uitgroei
Hetty•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en vriendelijk. Goed advies over kleuren en de coupe.
Kom hier al vaker en steeds tevreden weggegaan.
Lekker kopje koffie en een gezellig gesprek ( als je dat wil).
Ze nemen ook de tijd voor je, niks haasten.
Styling door Salon•Kleuren - uitgroei
Inge Haak•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne, rustige kapsalon. Muziek stond zachtjes aan, dus niet te luid. Hele vriendelijke, ervaren kapsters die goed luisteren naar je wensen. Een kapsalon waar je je ook snel op je gemak voelt, niet teveel toeters en bellen. Ik heb mijn kapper gevonden!