Goed ontvangst. Goed geknipt. Goede prijs-kwaliteit. Goede zaak. Goed om aan te bevelen.
Styled by Salon•Men's Haircut
Gaston•over 3 years ago
Verified review
Was weer fantastisch altijd blij als ik weer geweest ben mooie kleur ze zijn super goed met knippen uiteindelijk gaat het daarom altijd vriendelijk koffie staat altijd voor je klaar
Mocht je nog geen goede kapper hebben gevonden twijfel dan niet maar ga naar Jeanabelle de prijs is goed en ze doen de behandeling die jij graag wil ..
Hele fijne kerstdagen en een fantastisch 2023 🎄🎄🍾🥂
Ladies' Root ColouringShow all…
Sylvia•over 3 years ago
Verified review
Ze weet waar ze mee bezig is,daar bij is ze super vriendelijk