Fijne kapsalon, altijd vriendelijk. Heel fijn om online een afspraak te maken.
Ik raad deze kapsalon aan.
Ladies' Haircuts
Crista•over 3 years ago
Verified review
Fijne behandeling, vriendelijk personeel en mooi resultaat
Ladies' Haircuts
Anne•over 3 years ago
Verified review
Altijd vriendelijke ontvangst, ze luisteren goed naar wat je wil en denken mee. Fijne sfeer!
Ladies' Haircuts
Marianne•over 3 years ago
Verified review
Ik kom hier al een paar jaar elke paar weken met Henrike als mijn vaste kapster. Ze heeft niet alleen een gezellige babbel, ze is ook een echte vakvrouw. Dat merk je in alles.