Fantatsische kapsalon, gezellig en kunnen echt heel goed knippen.
Men's Haircut
Bart•over 3 years ago
Verified review
Erg hardhandig geknipt, gewassen en gedroogd. M’n haar werd ook gewassen met koud water en had de dag daarna nog gwn een pijnlijke hoofdhuid door het ruwe gedrag. Leek alsof iedereen haast had daar. Meisje was erg lief maar verder service, heel slecht.
Ladies' Haircuts
anoniem•over 3 years ago
Verified review
Blij met mijn kapper!
Men's Haircut
Cees•over 3 years ago
Verified review
Weer prachtige highlights laten zetten, met toner, en weer super geknipt. Altijd zeer tevreden!!