Fantatsische kapsalon, gezellig en kunnen echt heel goed knippen.
Mannen knippen
Bart•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg hardhandig geknipt, gewassen en gedroogd. M’n haar werd ook gewassen met koud water en had de dag daarna nog gwn een pijnlijke hoofdhuid door het ruwe gedrag. Leek alsof iedereen haast had daar. Meisje was erg lief maar verder service, heel slecht.
Vrouwen knippen
anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn kapper!
Mannen knippen
Cees•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prachtige highlights laten zetten, met toner, en weer super geknipt. Altijd zeer tevreden!!