Fijne kapsalon, altijd vriendelijk. Heel fijn om online een afspraak te maken.
Ik raad deze kapsalon aan.
Vrouwen knippen
Crista•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, vriendelijk personeel en mooi resultaat
Vrouwen knippen
Anne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijke ontvangst, ze luisteren goed naar wat je wil en denken mee. Fijne sfeer!
Vrouwen knippen
Marianne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al een paar jaar elke paar weken met Henrike als mijn vaste kapster. Ze heeft niet alleen een gezellige babbel, ze is ook een echte vakvrouw. Dat merk je in alles.