Altijd fijn en gezellig echter wel moeten wachten. Vorige keer ook al en dat voelt niet lekker. Tijdens de behandeling krijg je super fijne aandacht en tijd alleen moet je er wel op wachten (bijna een kwartier..)
Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Mijn haar was behoorlijk beschadigd door een verfbeurt in een andere salon en Humayra heeft het super mooi geknipt en geföhnd waardoor het nu super gezond lijkt!
Blow Dry
Eva•almost 4 years ago
Verified review
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Men's Haircut
Tom•almost 4 years ago
Verified review
Altijd een hele positieve ervaring bij Jeannebella in Amersfoort. Deskundig, vriendelijk en gezellig.