Al sinds de opening van de kapsalon laat ik mijn haar graag door Jeanetta knippen en stylen. Een super vakvrouw, gedreven, oog voor detail en altijd vriendelijk.•almost 4 years ago
Verified review
het was goed en gezellig
Styled by Salon•Men's Haircut
jan•almost 4 years ago
Verified review
heelfijne salon
Ladies' Haircuts
Ria•almost 4 years ago
Verified review
En alweer fantastisch geknipt!
Men's Haircut
Rutger•almost 4 years ago
Verified review
Zoals altijd weer geweldig geknipt. Henrike dacht mee over een nieuwe coupe. Ze gaf extra aandacht aan de details die een kapsel net dat beetje extra geven. Meer dan tevreden!