Nooitmeer een ander dan Henrike. Vakvrouw, aardig en voorkomend en ook nog eens erg grappig.
Ladies' HaircutsShow all…
Marcel•almost 4 years ago
Verified review
Goed geholpen en netjes geknipt
Men's Haircut
Greta•almost 4 years ago
Verified review
Ben erg goed geknipt 😇
Men's Haircut
Willem•almost 4 years ago
Verified review
Ik vind het altijd weer een prettige ervaring bij Jeanabelle
Men's Haircut
F van Ginkel•almost 4 years ago
Verified review
Fijne kapsalon , altijd vriendelijk en je word goed geknipt/snijden. Ze nemen de tijd voor je. Ik ben blij dat ik deze kapsalon gevonden hebt . Ook heel fijn dat je online kan boeken. Maar kan ook telefonisch.