Ben erg blij met Henrike wat een top kapster
Fijne meid altijd heel gastvrij ..
Ben altijd tevreden over mijn haar !!!
Ladies' Root ColouringShow all…
Sylvia•almost 4 years ago
Verified review
Hester heeft goed geluisterd naar wat ik wou én me heel mooi geknipt.
Ladies' Haircuts
Mariël•almost 4 years ago
Verified review
ik kom hier al jaren en iedere keer, wie er ook knipt, doet het erg goed.
Men's Haircut
Co•almost 4 years ago
Verified review
Prima geknipt, ik kom al vaker maar het valt mij op dat er niets bekend is over de vorige knip/ kleur beurten. Mss handig om ter plekke ff te bekijken wat er de vorige keer is gedaan om goed advies te kunnen geven.
Verder tevreden hoor!