Ben erg blij met Henrike wat een top kapster
Fijne meid altijd heel gastvrij ..
Ben altijd tevreden over mijn haar !!!
Vrouwen kleurenToon alles…
Sylvia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hester heeft goed geluisterd naar wat ik wou én me heel mooi geknipt.
Vrouwen knippen
Mariël•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
ik kom hier al jaren en iedere keer, wie er ook knipt, doet het erg goed.
Mannen knippen
Co•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt, ik kom al vaker maar het valt mij op dat er niets bekend is over de vorige knip/ kleur beurten. Mss handig om ter plekke ff te bekijken wat er de vorige keer is gedaan om goed advies te kunnen geven.
Verder tevreden hoor!