Nooitmeer een ander dan Henrike. Vakvrouw, aardig en voorkomend en ook nog eens erg grappig.
Mannen knippenToon alles…
Marcel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen en netjes geknipt
Mannen knippen
Greta•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben erg goed geknipt 😇
Mannen knippen
Willem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het altijd weer een prettige ervaring bij Jeanabelle
Mannen knippen
F van Ginkel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon , altijd vriendelijk en je word goed geknipt/snijden. Ze nemen de tijd voor je. Ik ben blij dat ik deze kapsalon gevonden hebt . Ook heel fijn dat je online kan boeken. Maar kan ook telefonisch.