Al sinds de opening van de kapsalon laat ik mijn haar graag door Jeanetta knippen en stylen. Een super vakvrouw, gedreven, oog voor detail en altijd vriendelijk.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
het was goed en gezellig
Styling door Salon•Mannen knippen
jan•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
heelfijne salon
Vrouwen knippen
Ria•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
En alweer fantastisch geknipt!
Mannen knippen
Rutger•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer geweldig geknipt. Henrike dacht mee over een nieuwe coupe. Ze gaf extra aandacht aan de details die een kapsel net dat beetje extra geven. Meer dan tevreden!