Altijd fijn en gezellig echter wel moeten wachten. Vorige keer ook al en dat voelt niet lekker. Tijdens de behandeling krijg je super fijne aandacht en tijd alleen moet je er wel op wachten (bijna een kwartier..)
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar was behoorlijk beschadigd door een verfbeurt in een andere salon en Humayra heeft het super mooi geknipt en geföhnd waardoor het nu super gezond lijkt!
Föhnen / Stylen
Eva•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Mannen knippen
Tom•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een hele positieve ervaring bij Jeannebella in Amersfoort. Deskundig, vriendelijk en gezellig.