Fijne salon, rustige omgeving , geen harde muziek , inmiddels door 3 kapsters geknipt , alle keren tevreden, aandacht voor de klant, social talk , zonder dat het als een verplichting voelde .
Deze keer was ik na twee dagen dat ik was geknipt op een feestje en kreeg veel complimenten over mijn haar.
Vrouwen knippen
Ansjelien•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Henrieke is klantvriendelijk en een deskundige kapster.
De kapsalon is schoon en gezellig. En de prijzen zijn goed.👍
Ik kom hier al jaren en ben zeer tevreden.
Vriendelijke groeten,
Netty
Vrouwen knippen
Netty•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt ,ben blij met mijn kapsel .een kennis van mij heeft haar aanbevolen.kom zeker terug.
Vrouwen knippen
Magda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al een paar jaar bij deze kapper en de prijs is amper omhoog gegaan en dat is ook heel fijn in deze gekke tijd ik ben heel blij met Jeannetta 👍
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Tineke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed geknipt. Prettige kapster. Ik ging blij naar buiten.