Jeanabelle Hairstyling Reviews

Koestraat 15, Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
5168 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijne salon, rustige omgeving , geen harde muziek , inmiddels door 3 kapsters geknipt , alle keren tevreden, aandacht voor de klant, social talk , zonder dat het als een verplichting voelde . Deze keer was ik na twee dagen dat ik was geknipt op een feestje en kreeg veel complimenten over mijn haar.
Henrieke is klantvriendelijk en een deskundige kapster. De kapsalon is schoon en gezellig. En de prijzen zijn goed.👍 Ik kom hier al jaren en ben zeer tevreden. Vriendelijke groeten, Netty
Goed geknipt ,ben blij met mijn kapsel .een kennis van mij heeft haar aanbevolen.kom zeker terug.
Kom al een paar jaar bij deze kapper en de prijs is amper omhoog gegaan en dat is ook heel fijn in deze gekke tijd ik ben heel blij met Jeannetta 👍
Gewoon goed geknipt. Prettige kapster. Ik ging blij naar buiten.