Super goed gekleurd en prachtig geknipt door Henrike!
Ik was ook aangenaam verrast dat ik de oude prijs mocht betalen omdat ik al had geboekt voor de prijsstijging. Echt goed service!
HighlightsToon alles…
Pien•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon bevalt mij. Henrike (mijn favoriete kapster) is uitmuntend, vakkundig, geweldig en uitzonderlijk vriendelijk. Ze onthoudt mijn wensen. De andere medewerkers hoogstwaarschijnlijk ook hoor. Aanrader deze salon.
Mannen knippen
Evert•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer erg goed geknipt. Thuis even mijn haar gedaan en het zat precies zoals ik wilde. Heel erg blij mee. Zo fijn al jaren een kapster waar ik van op aan kan. Ik heb ook respect voor de kappers in deze kapsalon. De kapsalon is populair en daarom is het vaak druk. Soms moet je even wachten, dat hoort erbij. Maar voor de kappers is het wel hard doorwerken. Respect daarvoor.
Styling door Salon•Mannen knippen
Robin•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom inmiddels al jaren bij Jeanabelle. Permanenten, knippen, verven, alles wordt vakkundig en netjes gedaan. Ik ben heel tevreden en raad deze zaak zeker aan!