Altijd gezellig, en voldoende tijd en aandacht tijdens het knippen.
Tini•over 10 years ago
Verified review
De kwaliteit was uitstekend maar persoonlijk vindt ik 24 euro voor alleen een knipbeurt best behoorlijk prijzig. Verder was het prima
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Ik ben geknipt door Magda. Mijn haar moest weer eens goed in model worden geknipt. Zij heeft dit uitstekend gedaan. Ik ging helemaal gelukkig de deur weer uit!
Titia•over 10 years ago
Verified review
Prima, zeker als je niet weet wat je wilt met je haar.
Maaike•over 10 years ago
Verified review
Fijne kapsalon waar ik graag nog een keer terug kom.