Altijd gezellig, en voldoende tijd en aandacht tijdens het knippen.
Tini•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
De kwaliteit was uitstekend maar persoonlijk vindt ik 24 euro voor alleen een knipbeurt best behoorlijk prijzig. Verder was het prima
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben geknipt door Magda. Mijn haar moest weer eens goed in model worden geknipt. Zij heeft dit uitstekend gedaan. Ik ging helemaal gelukkig de deur weer uit!
Titia•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, zeker als je niet weet wat je wilt met je haar.
Maaike•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon waar ik graag nog een keer terug kom.