Er wordtgoed geknipt, uitstekende service, goede knipadviezen. Gemoedelijke sfeer en leuke gesprekken.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Als vanouds een gezellige sfeer en persoonlijke aandacht. Een heerlijk moment om je even te ontspannen.
HENRIETTE•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Really nice people and very open about what the client's wishes
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Persoonlijke benadering, proffesioneel, eenvoudig online je afspraak maken.
Ik kom hier al jaren met grote tevredenheid.
Niels•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goed geknipt en aardige en prettige mensen.
Contact opnemen is niet nodig, ik kreeg een mail en dat is genoeg. Ik maak altijd gebruik van de treatwell service en betaal via Ideal vooraf. Erg handig.