Er fijne sfeer en deskundig personeel. Ik kom graag nog eens terug.
Jan Leendert•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd geweldig
Barbro•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
7 janari. Zoals altijd ben ik weer uitstekend geholpen bij Kapsalon Zus en Zo. Deze keer was het extra gezellig omdat David (ca.3 jaar) ook geknipt werd. Stilzitten vond hij maar moeilijk (respect voor de kapster!) en hij zong uit volle borst, zelfs Sinterklaas Kapoentje kwam nog even langs.:-)
Gea•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren in deze gezellige salon. De kapsters zijn vriendelijke zeer kundige vakvrouwen. Aanrader!
Walburgis•meer dan 10 jaar geleden
Er wordt aandacht en tijd voor je genomen. zeer kindvriendelijk!