Er fijne sfeer en deskundig personeel. Ik kom graag nog eens terug.
Jan Leendert•over 10 years ago
Verified review
Zoals altijd geweldig
Barbro•over 10 years ago
Verified review
7 janari. Zoals altijd ben ik weer uitstekend geholpen bij Kapsalon Zus en Zo. Deze keer was het extra gezellig omdat David (ca.3 jaar) ook geknipt werd. Stilzitten vond hij maar moeilijk (respect voor de kapster!) en hij zong uit volle borst, zelfs Sinterklaas Kapoentje kwam nog even langs.:-)
Gea•over 10 years ago
Verified review
Ik kom al jaren in deze gezellige salon. De kapsters zijn vriendelijke zeer kundige vakvrouwen. Aanrader!
Walburgis•over 10 years ago
Er wordt aandacht en tijd voor je genomen. zeer kindvriendelijk!