Er wordtgoed geknipt, uitstekende service, goede knipadviezen. Gemoedelijke sfeer en leuke gesprekken.
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Als vanouds een gezellige sfeer en persoonlijke aandacht. Een heerlijk moment om je even te ontspannen.
HENRIETTE•over 10 years ago
Verified review
Really nice people and very open about what the client's wishes
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Persoonlijke benadering, proffesioneel, eenvoudig online je afspraak maken.
Ik kom hier al jaren met grote tevredenheid.
Niels•over 10 years ago
Verified review
Zoals altijd goed geknipt en aardige en prettige mensen.
Contact opnemen is niet nodig, ik kreeg een mail en dat is genoeg. Ik maak altijd gebruik van de treatwell service en betaal via Ideal vooraf. Erg handig.