Jessie is een fijne kapper die goed knipt. Geen getut en een goed kapsel na afloop!
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Mijn haren zijn mooi geknipt en goed gekleurd. Top!!!
Marjon•over 5 years ago
Verified review
Super geholpen! Na jaren weer mijn krullen terug dankzij goede knipbeurt. Heel blij mee!
Styled by Nelly Brands
Heleen•over 5 years ago
Verified review
Om 8 uur die ochtend was zij de vroege vogel die mij zo vroeg kon knippen ik was er heel blij mee en natuurlijk op de eerste plaats vanwege het leuke koppie wat ze ervan heeft gecreëerd 🙋
Styled by Nelly Brands
Michelle•over 5 years ago
Verified review
Nelly is een vakvrouw die ondanks het mondkapje mijn uitstekend heeft geknipt!