Jessie is een fijne kapper die goed knipt. Geen getut en een goed kapsel na afloop!
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haren zijn mooi geknipt en goed gekleurd. Top!!!
Marjon•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen! Na jaren weer mijn krullen terug dankzij goede knipbeurt. Heel blij mee!
Styling door Nelly Brands
Heleen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Om 8 uur die ochtend was zij de vroege vogel die mij zo vroeg kon knippen ik was er heel blij mee en natuurlijk op de eerste plaats vanwege het leuke koppie wat ze ervan heeft gecreëerd 🙋
Styling door Nelly Brands
Michelle•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nelly is een vakvrouw die ondanks het mondkapje mijn uitstekend heeft geknipt!