Nice place, good service, I was very pleased with the result.
Styling door Irma Zwaan
Elizabeth•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nelly heeft een mooie kleur aangebracht, als altijd heel gezellig en prettig in het contact. We kennen elkaar inmiddels meer dan 30 jaar en nog steeds ben ik net zo tevreden als altijd.