Dit was de 2e keer dat ik bij jessie langs ben geweest. Erge fijn en kom ook zeker terug. Altijd een uitdaging om een vaste kapper te vinden waar je tevreden mee bent. Zeker een aanraderoo
Marielle•over 5 years ago
Verified review
Helemaal top! Elke keer met een lach op mijn gezicht weer naar buiten!
Styled by Nelly Brands
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Top!
Styled by Nelly Brands
Maylis•over 5 years ago
Verified review
aanrader, sfeervolle salon met gezellige vakkundig personeel