Dit was de 2e keer dat ik bij jessie langs ben geweest. Erge fijn en kom ook zeker terug. Altijd een uitdaging om een vaste kapper te vinden waar je tevreden mee bent. Zeker een aanraderoo
Marielle•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top! Elke keer met een lach op mijn gezicht weer naar buiten!
Styling door Nelly Brands
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Nelly Brands
Maylis•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
aanrader, sfeervolle salon met gezellige vakkundig personeel