ik vond de sfeer in de salon erg gezellig en gastvriendelijk. ik heb mijn vragen geruststellend kunnen vragen en die werdden goed beantwoord.
Ana•almost 6 years ago
Verified review
Enthousiast, gezellig, vakkundig en gedatailleerd! Prima ervaring!
Patrick•almost 6 years ago
Verified review
Goed advies over hoe ik mijn haar het best kon laten knippen. Gezellige en attente kappers en een hele mooie zaak. Ook ben ik natuurlijk heel blij met het resultaat.
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Nelly knipt super en vlot. Heerlijk fris en goed geknipt weer de deur uit